15 Ağustos 2010 Pazar

Parrramparça

Yetşemiyorum yahu! İşe gidiyorum 5 günlük işimi 4 günde bitirmeye çabalıyorum, eve geliyorum, seninle geçirebileceğim zamanlar dışında uyumalıyım diyorum, ütü yamalıyım diyorum, temizlik yapmalıyım diyorum, sürekli diyorum ama yetişemiyorum. Cuma günü babana güzel bir yemek hazırlayım dedim, neyse ki başarılı oldum :) Bu haftasonu 3 günde ne yaptın derlerse sadece yemek yaptım ve seni emzirdim diyebirim. İstanbul'un inanılmaz sıcaklarıyla sen de boğuştuğun için sürekli huzursuzdun ve seni susturabilecek yegane şey annende mevcut:) Bu gece yine pazartesi sendromu başladı ve ben yine sütüm yeter mi? sorusunun cevabını vermeye çalışıyorum. Ben biraz daha su içeyim de sana biraz daha süt bırakayım bebeğim bu sıcaklarla başedebilmen için. Bugün 4,5 aylık oldun bile..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder