24 Mayıs 2010 Pazartesi

zaman hızlaaaa akıyor

Minicik suratını dün gibi hatırladığım kuzenim bugün Saner'i ziyarete geldi elinde hediyesiyle. Ne zaman geçti 15 sene?! Bu sırada ben neler yapıyordun? Aman Allahım ne kadar büyümüşler dediğimde amcam lafı yerine oturtuyor ve "kızım senin çocuğun oldu artık bunlar büyümesin mi" diyor gülümseyerek. O hala genç diye düşünürken saçlarının döküldüğünü farkettim. Gelirken lunaparka gitmişler. 20 sene öncesini hatırladım, amcam bizi de götürmüştü. Çarpışan arabalar, ahtapot, kahkahalarım kulaklarımda..20 sene sonra Saner 20 yaşında olacak. Ben !!??

2 yorum:

  1. sen 50
    hadi kendimi de söyleyim 55

    ay çok fenaaa :-(

    YanıtlaSil
  2. hepinizden iyiyim 48 de benden :)

    o yaşlarda benim "yumruklarım" senin "tırnakların" ne kadar güçlü kalabilecek ? :)

    YanıtlaSil