28 Aralık 2009 Pazartesi

Yuppppiiii

Dedim ben...
Dedik biz...
Hepimiz iyi düşündük, iyi oldu...

Annen telefon açtı biraz önce. Doktor randevularına giderlerken yolda haber vermişler... Bir ohh çektik en derininden... Ne zormuş beklemek. Annannende gitmiş muayenehanede annenlerin gelmesini bekliyormuş. Gözün aydın demek için aradım, hüngür hıçkır mutluluk gözyaşları döküyordu. Benim de takla falan atasım var ama iş yerinde kalantor oturma gayretimden sebep taklaları akşama bırakıyorum tontoşum : )

Mail atarak veya buraya yorumlarını bırakarak bizlere destek veren tüm blog dostlarıma sonsuz teşekkürler... İyi ki varsınız, iyi ki yanımızda oldunuz.

::teyze'n the anne yarısı::

6 yorum:

  1. Tamam mı geliyor mu şimdi minik erkek? Her şey yolunda değil mi??

    Umarım sağlıklı bir şekilde aramıza katılır, merakla bekliyoruz o günleri...

    YanıtlaSil
  2. Çok şükür, çok sevindim :)))

    YanıtlaSil
  3. Serapcım, %90 sorunsuz. %10'luk bir şüphe kaldı, onun için de genetik tarama sonucu bekleniyor. Ama ihtimal çok düşük olduğu için neredeyse dikkate almadık gibi bir şey :) Umarım o kısmı da atlatırız.

    Baharcım, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. Gökşen'cim çok ama çok sevindim... Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin:)

    YanıtlaSil
  5. Gökşen, ne kadar sevindiğimi anlatamam. Kardeşini çok çok tebrik et benim yerime.
    2010 bebeğini heyecanla bekliyoruz.
    İyi seneler

    YanıtlaSil
  6. Özlem, çok teşekkürler.

    Ayşen, biz de nasıl heyecanlıyız bilsen...

    YanıtlaSil