18 Aralık 2009 Cuma

Canım benim, güzel oğluşum,
Biliyorum hissediyorsun dışarıda olanları... 3'lü taramanın sonucunda barsaklarında görünen parlama nedeniyle kistik fibrozis tanısıyla mücadele ediyoruz bugünlerde. Dün bütün gece kulaklarımda kistik fibrozis kelimesi çınladı. Ne uyuduğumu bilmiyorum. Anneciğin, babacığın ne haldedir düşündükçe fena oluyorum.

Bu blogu annene hediye etmek, kalemi ona devretmek için yazıyor(d)um. Biliyorum blog amacına ulaşacak, devredeceğim ben yine. Bu sayfalarda annenin doğuma nasıl gittiğini, senin doğumunu, gelişinin bize yaşattığı çocuksu hallerimizi yazacağız. Bu blog yarım kalmayacak, ben böyle hissediyorum Oğul.

Mücadele edeceğiz, hep birlikte... Söz mü?

::teyze'n the anne yarısı::

3 yorum:

  1. Herşey inançla başlıyor, biz biliyoruz ki herşey yolunda gidecek ve o minik oğul aramıza gelecek sağlıkla, olumlu düşüncelerimizi arttırıyoruz hep beraber.
    Hayatta herşey insanlar için ben de hamileliğimde zorlu bir dönem atlatmıştım.
    http://egemenesas.blogspot.com/2009/12/apandist.html
    Sakin olacağız, çok üzülürsek oğluş da üzülür sonra, onu mutlulukla bekliyor olacağız.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Özge'nin yorumu, kendisi gönderemediğ için benim iletmemi istedi:

    Özge Erdoğan:
    İçerdeyken dışarda olup biten herşeyden haberdar olan minik yavrunuzun size ihtiyacı var.Sizden pozitif elektrik almak, güzel ve umut dolu sesinizi duymak ister hep.. Güçlü olmalısınız ki güçlü olsun... Herşey geçecek ve siz tüm bu yaşananları oğlunuzu göğsünüze bastırıp,kokusunu içinize çektiğinizde unutacaksınız.İnanın buna.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Gökçen ve kızkardeşi (üzgünüm anne, adınızı bilmiyorum)herşey yoluna girecek ben buna eminim. Benimde hamileliğimde önce down sendromlu dediler bebeğim için, sonra 2 kez düşük tehlikesi atlattım ama kızımı sağ salim kucağıma aldım. Hiç ama hiç kötü düşünmeyin. Sizde bebeğinizi sağlıkla kucağınıza alıp, güle güle büyüteceksiniz eminim.
    Kucak dolusu sevgiler.

    YanıtlaSil