6 Eylül 2009 Pazar

Minnoş'um,
Bu sabah doktor randevunuz vardı. Tahlil sonuçlarınız çok iyi çıkmış, herşey yolundaymış. Anannen de geldi bu sabah doktora sizinle. Kalp atışlarını dinlemişler, çok heyecanlanmış. Dönüşte bana ve Lâl'e muayenenin detaylarını anlattı. Lâl birşeyler anlıyor anlatılanlardan ama ne kadar doğru anlıyor, yoksa masal falan mı sanıyor tam kestiremiyorum. Sadece arada bir "teyzem bana bebek getirecek" diye söyleniyor ortalıkta. Babanı paylaşmakta biraz zorlanacağını düşünüyorum :)
Bugün annene çok komik bir t-shirt aldım. Üzerinde "the kid in me" yazılı :) size çok yakışacak... Bedeni Xlarge :) annen herhalde ilk defa M'lerden üst bedenlere terfi edecek ama netice süper olacak :) ben daha neler neler alacağım sana minnoşum benim.

bekliyoruz, dört gözle...

::teyze'n::

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder