1 Mart 2010 Pazartesi

Bugün parti malzemelerinin siparişlerini verdim.

Sağolsun konuştuğum herkes o gün için yemek konusunda yardımcı olmak istiyor, soruyor ne yapabiliriz diye. Bu soru her seferinde duvara çarpmış gibi kendime getiriyor beni, zira henüz ortada bir menü yok :) Bir an panikliyorum eyvah ne yapacaktık diye... sonra unutuyorum... sonra yine bir sonraki kişi soruyor... yine panikliyorum... sonra yine unutuyorum derken bu döngü yaklaşık onbeş gündür böyle devam ediyor...

Aslında bu özelliğimden sana bahsetmek için bu konu çok uydu Tontoş'um... İşte teyzen biraz yarım akıllı. Burada konuştuğunu arkasını dönünce unutuyor... Bu mevzu en çok da eniştenin işine geliyor, teyzen eniştene birşeyler için kırılıyor mesela ama akşam olup da onu görene kadar çoktaaan unutmuş oluyor... Neden sonra alakasız bir yerlerde, alakasız biz zamanda hatırlıyor ama bu sefer de konunun ne olduğunu unutuyor... Komik dimi? Alışacaksın bana n'apalım :))

::teyze'n the ne yapayım ben böyleyim::

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder